Informacja o sposobie spełnienia wymagań dostępności przez usługę handlu elektronicznego.
Usługa, której dotyczy informacja:
Sklep internetowy pod adresem https://coffeepolska.pl, umożliwiający dokonywanie online zakupów towarów i treści
cyfrowych lub usług cyfrowych (dalej „Sklep Internetowy”).
Usługodawca:
Monika Gałecka,
przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Massport Monika Gałecka
z siedzibą pod adresem: ul. Terespolska 57, 05-074 Nowy Konik.
Ocena stanu dostępności usługi:
Dokładamy wszelkich starań, aby strona naszego Sklepu Internetowego była zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 26
kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty
gospodarcze.
Podejmujemy działania, by Sklep internetowy został dostosowany do wymagań standardu Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 na poziomie AA.
W tym celu wdrożono w szczególności:
- Możliwość uruchomienia funkcji Sklepu i dokonania zakupów za pośrednictwem klawiatury;
- Kompatybilność Sklepu z narzędziami wspomagającymi (np. czytnik ekranu);
- Czytelne czcionki oraz umożliwienie powiększania tekstu bez utraty treści i funkcjonalności;
- Odpowiednie odstępy między literami, wierszami i akapitami;
Elementy Sklepu Internetowego nie w pełni dostosowane do wymogów dostępności:
- Opisy tekstowe dla istotnych treści nietekstowych w Sklepie nie zostały wprowadzone w pełni - Usługodawca deklaruje ich wprowadzenie do dnia r.
- Logiczna i przejrzysta struktura nagłówków nie została wprowadzona w pełni - Usługodawca deklaruje ich wprowadzenie do dnia r.
- Usługodawca nie zapewnia spełnienia wymagań dostępności w odniesieniu do treści, które mogą pojawić się w Sklepie Internetowym, ale nie są przez Usługodawcę finansowane i tworzone oraz nie znajdują się pod jego kontrolą. Może to dotyczyć w szczególności map, dostarczanych przez podmioty zewnętrzne (operatorów pocztowych, firmy kurierskie), a służących do dokonania wyboru punktu odbioru przesyłki z zamówieniem oraz interfejsów dostarczanych przez dostawców usług płatniczych.
Zgłaszanie uwag co do przeszkód w dostępności, skargi:
Wszelkie uwagi odnośnie dostępności Sklepu Internetowego, w tym skargi dotyczące braku pełnej dostępności Sklepu
można zgłaszać:
- mailowo na adres: biuro@coffeepolska.pl,
- telefonicznie pod numerem: 510-621-282
- pisemnie pod adresem: ul. Terespolska 57, 05-074 Nowy Konik,
- ustnie pod wyżej wymienionym adresem.
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej takiej skargi zgodnie z przepisami prawa.
Data sporządzenia Oświadczenia o Dostępności: r.