
1. Program lojalnościowy jest dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów sklepu CoffeePolska.pl. Zatem przed rozpoczęciem procedury zbierania oraz wymiany punktów niezbędne jest założenie konta na Coffeepolska.pl (rejestracja).
2. Wybierają Państwo interesujące Państwa produkty z oferty CoffeePolska.pl. Do każdego z produktów z naszej oferty przypisana jest określona liczba punktów.
3. Po dodaniu produktów do koszyka w podsumowaniu pojawi się łączna ilość punktów które zostaną przypisane na Państwa konto po sfinalizowaniu danego zamówienia.
4. Należy przejść do zakładki "Zaloguj się". Po zalogowaniu się wyświetlona zostanie suma zebranych przez Państwa punktów w programie lojalnościowym. Następnie należy przejść do listy produktów, które można wymienić za punkty.
5.Wyświetlą się produkty wymienialne w programie lojalnościowym. Dodatkowo mogą Państwo wyselekcjonować wyświetlaną zawartość na wszystkie produkty, bądź tylko produkty dostępne przy danej ilości punktów. Każdy produkt ma określoną ilość punktów, który wyświetla się poniżej zdjęcia produktowego. Klikając w przycisk „wymień” wybierają Państwo produkt na który chcą wymienić punkty z programu lojalnościowego.
6. Mogą też Państwo wejść w karty poszczególnych produktów, aby zapoznać się z ich opisem, jak również dokonać wymiany w samej karcie produktu. Dokonując wymiany poprzez kartę produktu mogą Państwo określić także liczbę sztuk danej kawy, którą chcą wymienić Państwo za punkty. Taka procedura jest oczywiście możliwa jedynie pod warunkiem, iż łączna liczba posiadanych punktów pozwala na wymianę większej ilości produktów.
7. Po dokonaniu wymiany, w zakładce Moje Konto na liście wymienionych produktów pojawi się wybrana przez Państwa produkt z adnotacją "Zgłoszona do wymiany" + zapłata 1zł. Zgłoszenie trafi do Działu Obsługi Klienta i będzie oczekiwało na akceptację. Gdyby z jakiegokolwiek powodu wymiana na konkretny produkt nie była możliwa, pracownik Działu Obsługi Klienta niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu przedstawienia alternatywnego rozwiązania. Warto zwrócić również uwagę na liczbę punktów które pozostały do wykorzystania po uprzednio przeprowadzonej wymianie - być może w dalszym ciągu umożliwia ona przeprowadzenie kolejnych wymian na kawy.
8. Po zaakceptowaniu wybranego przez Państwa produktu przez administratora sklepu w zakładce Moje Konto status produktu zgłoszonego do wymiany za punkty ulegnie zmianie na "Wymieniono". W tym samym czasie pracownik Działu Obsługi Klienta prześle na Państwa adres e-mail podany podczas rejestracji konta, voucher w postaci kodu.
9. Voucher (kod) uprawniający do odbioru wymienionych za punkty produktów można następnie wykorzystać przy kolejnym zamówieniu składanym na CoffeePolska.pl. Kod należy wpisać podczas składania zamówienia w sekcji "Dodatkowe informacje" w polu "Kod z programu lojalnościowego". Po tej operacji kawa z vouchera zostanie dołożona do Państwa zamówienia.
10. Odbiór wymienionych produktów może nastąpić wyłącznie po podaniu kodu z vouchera w kolejnym zamówieniu składanym na CoffeePolska.pl. Bardzo prosimy aby pamiętali Państwo o jego podaniu w polu "Kod z programu lojalnościowego", a żeby odbiór wymienionych uprzednio za punkty produktów był możliwy.